20.01.13

Сузір'я Гідри

Сузір'я Гідри – найбільше сузір’я небесної сфери



Із 88 сузірїв небесної сфери найбільшим за площею є сузір’я південної півкулі неба Гідри (Водяна змія).  Воно займає 3,16% поверхні небесної сфери. Незважаючи на свої розміри сузір'я Гідри містить лише одну яскраву зорю — Альфард, яка має видиму зоряну величину 1,98. Альфард хоч і означає в перекладі з арабської "одинак" є подвійною зорею. Дане сузір’я нараховує не менше 68 зірок, котрі ми бачимо неозброєним оком.  У сузір'ї містяться три об'єкти каталогу Мессьє. M83 — галактика, також відома як Південна Вертушка, перебуває на межі із сузір'ям Центавр. Поряд із нею розташоване кулясте скупчення M63. У західній частині розташоване розсіяне скупчення M48.





Спостерігається у широтах між +55° i −83°.  На території України найкраще спостерігати ввечері     протягом лютого, березня.


Доцільно прочитати:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...