04.08.12

Вивчаємо небо




Схема розміщення основних сузір’їв  та яскравих зірок


При спостереженні за зоряним небом кожен знаходить Велику та Малу Ведмедиці.  Ручка ковша Малої Ведмедиці закінчується Полярною зіркою. Саме ця зірка в процесі  добового руху зоряної сфери залишається нерухомою; та завжди вказує на північ.

Багато інших сузір’їв можна спостерігати  в певну пору року. Наприклад, літнє та осіннє небо прикрашає осінньо-літній трикутник, який утворюють три яскраві зірки: ВЕГА (сузір’я Ліри),  ДЕНЕБ (сузір’я Лебедя)  та АЛЬТАЇР (сузір’я Орла).  Восени зручно спостерігати сузір’я Пегаса та Андромеди, а окрасою зимового неба є сузір’я Оріона.

Бетельгейзе (α Оріона)
Ригель (β Оріона)
Альдебаран (α Тільця)
Капелла ( α Візничого)
Поллукс (β Близнят)
Проціон (α Малого Пса)
Сіріус (α Великого Пса)
Арктур (α Волопаса)
Спіка (α Диви)
Регул (α Лева)
Вега (α Ліри)
Денеб (α Лебедя)
Альтаїр (α Орла)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...