31.12.12

2013 рік – рік Змії.

 Сузір’я  Змії





В астрономії Змія – це екваторіальне сузір’я небесної сфери. Воно надзвичайно особливе, унікальність якого полягає в тому, що це єдине сузір’я, яке складається з двох ділянок: Голова Змії та Хвіст Змії. А відокремлює його ще одне недооцінене сузір’я - сузір’я Змієносця (саме через це сузір’я мандрує небесною сферою Сонце, але його не зараховують до зодіакальних).
 
Сузіря Змії містить 106 зір видимих неозброєним оком.

У сузір'ї Змії розташовані наступні цікаві об’єкти — кульове скупчення М5 і розсіяне скупчення М16, відоме як Туманність Орла. В цьому сузір'ї знаходиться найбільш цікава та правильна за формою галактика з рідкісного класу кільцеподібних галактик - об'єкт Хога.



Доцільно прочитати:






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...