15.09.13

Путівник зоряним небом

Вересень
У південній ділянці зоряного неба високо над обрієм лежить сузір’я Лебедя. Під ним — Дельфін, а ще нижче — сузір’я Орла. Над обрієм лежать Козоріг і Стрілець.

Південно-східну ділянку зоряного неба прикрашає Водолій. Над ним — «зоряний квадрат» — найвиразніша частина сузір’я Пегаса. Під ним лежить голова західної Риби. До точки сходу схилилися хвости небесних Риб. Тут міститься сузір’я Овна, а вище над ним лежить Андромеда.
Зоряне небо у вересні
Вигляд південної частини зоряного неба у вересні о 21 год київського часу на широті Києва
Південно-західну частину неба прикрашають сузір’я Змієносця і Змії. Вище, ближче до заходу, лежить Геркулес. Високо над обрієм сяє Вега — найяскравіша зоря сузір’я Ліри. На заході міститься Північна Корона і, ближче до обрію, Волопас.

Мала Ведмедиця лежить у північній частині неба. Її ківш спрямований до заходу. Північно-західну ділянку неба прикрашає Велика Ведмедиця. Високо над нею лежить голова небесного Дракона.

Вигляд північної частини зоряного неба у вересні о 21 год київського часу на широті Києва
Над північно-східним небокраєм сяє Капелла — найяскравіша зоря сузір’я Візничого. Праворуч і вище від неї лежить Персей. Над ним містяться сузір’я Кассіопеї і Цефея.

За матеріалами http://astroosvita.kiev.ua/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...