05.10.14

Жовтень

Путівник зоряним небом

Жовтень

Південну ділянку зоряного неба прикрашають сузір’я Водолія й Козорога. Над Водолієм лежить голова крилатого коня Пегаса.


Квадрат Пегаса — найвиразніша частина цього сузір’я — міститься на південному сході. Обабіч нього лежать небесні Риби. Вздовж обрію простягнулося сузір’я Кита. На сході високо над обрієм піднялася Андромеда. Під нею лежить сузір’я Овна.


Південно-західну частину неба прикрашає Орел. Над ним лежить небесний Лебідь. Більша частина сузір’я Стрільця вже сховалася за горизонтом. Високо на заході — сузір’я Ліри з яскравою зорею Вега. Ближче до виднокола лежить Геркулес, праворуч і нижче якого — сузір’я Північної Корони. Змієносець міститься на обрії — нижня його частина лежить під горизонтом.




На півночі високо над обрієм лежить Цефей. Нижче — сузір’я Малої Ведмедиці з Полярною зорею. Велика Ведмедиця простягнула передні лапи над точкою півночі. Її хвіст спрямований на північний-захід. У цій ділянці неба високо над обрієм лежить голова Дракона. Над видноколом міститься Волопас, але Арктур, найяскравіша його зоря, вже за горизонтом.


Візничий лежить над північно-східним видноколом. Праворуч і нижче від нього — сузір’я Тельця з яскравою зорею Альдебаран. Над Візничим міститься Персей, а над ним — Кассіопея.



 За матеріалами Сайту "Астроосвіта"










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...