16.02.14

Лютий

Путівник зоряним небом

Лютий

Зоряне небо в лютому
Вигляд південної частини зоряного неба в лютому о 21 год київського часу на широті Києва

Південну ділянку зоряного неба прикрашає сузір’я Близнюків. Під Близнюками — сузір’я Малого Пса з яскравою зорею Проціон. Ближче до обрію лежить сузір’я Однорога. Ліворуч від цих сузір’їв міститься Оріон, під яким лежить сузір’я Зайця. Над точкою півдня на обрії видно сузір’я Великого Пса, в якому сяє найяскравіша зоря неба Сиріус.

Сузір’я Рака лежить у південно-східній ділянці неба. Під ним, до самого горизонту, — Гідра, ліворуч від якої міститься сузір’я Секстанта. На сході над обрієм зійшов Лев і піднімається сузір’я Діви.

Південно-західну ділянку неба високо над горизонтом прикрашає сузір’я Візничого з яскравою зорею Капелла. Нижче від нього міститься Телець, в якому сяють знамениті Плеяди (Стожари). Під Тельцем вздовж обрію — сузір’я Еридана і Кита. На заході до горизонту прямує сузір’я Риб.
 
Вище від нього лежать сузір’я Овна і Трикутника. Високо на заході міститься сузір’я Персея. У північній частині зоряного неба заходить сузір’я Лебедя. Над ним — Цефей, ліворуч і вище від Лебедя лежать сузір’я Дракона й Малої Ведмедиці з Полярною зорею.

Північно-західну частину неба прикрашає сузір’я Кассіопеї. Ліворуч від неї (ближче до заходу) і нижче лежить Андромеда. Частина сузір’я Пегаса вже зникла за видноколом.

Ківш Великої Ведмедиці (майже у вертикальному положенні) міститься у північно-східній ділянці неба не дуже високо над обрієм. Під ним на самісінькому обрії лежить сузір’я Волопаса. Його яскрава зоря Арктур сяє майже на лінії горизонта.
 
Зоряне небо в лютому
 Вигляд північної частини зоряного неба в лютому о 21 год київського часу на широті Києва
Натхненник: © Підготував Іван Крячко, 2013
© Графіка ВЦ «Наше небо», 2013

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...